Dilin kullanımı ve yeni nesillere aktarımı gibi bir sorumluluğumuz olduğunu unutuk mu acaba?
Geçmişten bize aktarılan nice kültürün izlerini taşır, Masallar ve Hikayeler..
Nasrettin Hoca ve Dede Korkut Hikayeleri olmasaydı nasıl olurdu bizler için bu dünya?
Ya çocuklarımız için nasıl olacak acaba ?
31 Ocak 2008 Perşembe
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder